Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Chiang mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Chiang mai

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

16 Juli 2007 | Thailand, Chiang Mai

Vanochtend zijn we om 07.00 am in Chiang Mai aangekomen. Daarna naar ons hotel gegaan en zijn naar een tempel gegaan. Vervolgens een lekkere thaise massage gehad. We kregen een uur een massage voor maar 150 THB wat ongeveer 3 a 4 euro is. Het was echt super lekker. Daarna nog even de stad in geweest maar niks gekocht. Morgenvroeg gaan we de 'jungle' in en blijven daar 2 nachten in een lokaal dorpje slapen. We gaan raften en op olifanten rijden dus kijk er erg naar uit.
Bedankt voor alle berichtjes, en ja Suus er zit wel een leuke jongen in mijn groep dus ik vermaak mij prima ;) Gelukkig blijft hij de hele reis want sommige mensen die doen alleen de 'jungle trip' dus ik hoop dat als we weer terug in Bangkok zijn er weer leuke nieuwe mensen bij de groep komen. Nu gaan we lekker uiteten met de groep en daarna nog even naar de nightmarket, kijken of ik nog wat leuke dingen kan vinden.
Het zal nu wel een paar dagen duren voordat ik weer iets schrijf want in de lokale dorpjes hebben ze geen internet laat staan een computer!
Liefs xx

P.s Malou een hele fijne vakantie en spreek je gauw!

• 16 Juli 2007 - 11:32

Thomas & Sylvia:

Hoi Kris,

ik kreeg net een SMS-je dat er weer een bericht van je stond, dus ff tijdens werktijd kijken hoe het met je gaat. Goh, ik ben wel een beetje jaloers hoor - een lekkere massage en ook nog leuke knullen...
    Heel veel plezier met de olifanten en het raften.
    Kusjes xx

• 17 Juli 2007 - 19:41

Marion & Harry:

Hi Mop, wij zitten bij Como (IT). Vandaag mooie rit gemaakt door de bergen, wel smalle weggetjes hier en daar. Het weer is hier prima, iets te warm zelfs, tussen 30 en 35 Celsius, zal bij jou ook wel zo wezen. Ik hoop dat je spoedig wanneer je uit de jungle bent weer iets laat horen. Kusjes van ons...

• 17 Juli 2007 - 23:28

Jordy:

Hej meisie...

Mooi dat je veilig aan bent gekomen... goeie reis gehad?!

Wel gaaf hoor .. de Jungle in!!! Maaruh... moet je nou weer zo openbaar melden dat er een leuke jongen in je groep zit.... DE HELE REIS :P... ;)..

Have fun meisie... en spreek je als je terug bent...

Kuzje

• 18 Juli 2007 - 15:16

Marlijn, Eric, Corry:

Hoi Krista,

Dat klinkt als heel erg leuk, gezellig en ook spannend allemaal. Die massage lijkt ons allemaal ook wel wat. Heb je goed opgelet hoe het moet ? Dan hebben wij er thuis straks ook nog wat aan !!
    Je zult wel een hoop foto's maken. Op zo'n olifant rijden is natuurlijk ook niet niks ! Kun je ook nog eens van een andere hoogte kiekjes maken. ;-)
    Heb je je poncho's al moeten gebruiken. Hopelijk is het geen recente foto die je bij je stukjes hebt geplaatst. Wij gingen ervan uit dat er toch wel behoorlijk hoge temperaturen zouden zijn :-D
    We blijven uitkijken naar je berichtjes. Veel plezier en liefs van ons allemaal