Boottocht - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Boottocht - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Boottocht

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

27 Juli 2007 | Thailand, Krabi

Gister een boottocht gedaan naar verschillende eilanden. Het was echt ontzettend mooi, net een paradijs. De zon scheen volop (hierdoor wel erg verbrand al had ik mij goed ingesmeerd), de stranden waren wit en het water was turquoise en zo helder! Ik wil hier niet meer weg! Helaas vertrekken we morgenochtend naar Maleisie. Op krisssta.hyves.nl staan wat foto's van de parelwitte stranden, helaas zijn het er maar een aantal want het uploaden hier duurt ontzettend lang.
Vandaag naar Ralley beach gegaan met z'n allen daar op het strand gelegen en gezwommen, daar was het strand zelfs nog mooier dan het strand bij ons hotel. Had voor de zekerheid maar een t-shirt aangetrokken want het brand nog steeds maar dat wordt vanzelf bruin.
's Middags geluncht bij een 5 sterren hotel. We waren te lui om een stuk te lopen en dit grapje kostte ons dan ook 1000 THB voor 2 personen ( 1,5 euro voor een halve liter mineraal water) en dat voor een pizza en een sandwich.
Vanavond met een aantal uiteten geweest bij een visrestaurant, niet veel gegeten want zat nog steeds vol van de lunch. Daarna nog even wezen shoppen en een nep guess horloge gekocht voor 10 euro.
Zometeen nog even lekker op bed naar disney channel kijken (A) en dan lekker slapen want om 07.30 vertrekken we richting de grens van Maleisie.

Veel liefs en een dikke kus Krista

• 27 Juli 2007 - 21:34

Harry En Marion:

hoi mop, wat een prachtige foto's heb je. Daar is Italie niets bij. Heb je nu wel wer een gezellige groep? Gaan jullie nog kijken bij de orang utangs of zijn die daar niet? Wij vertrekken morgen weer richting Nederland en hopen daar vrijdag weer te zijn. Met de katten gaat het goed. Wil je voor mij ook kijken voor een leuk zilverkleurig horloge? Nou Kris, nog veel plezier en tot schrijfs. Dikke kus Marion en Harry

• 28 Juli 2007 - 14:37

Eric En Corry:

Hoi Krista,

Nou dat klinkt allemaal super zeg ! Heerlijk dat je zulk mooi weer hebt en zulke prachtige dingen tegenkomt. Wij hebben de caravan ondertussen ingepakt en staan te popelen om uit de regen naar het zonnige zuiden te vertrekken. Dit is dus de laatste keer dat we een reactie geven op je verhalen. De rest - en dat zal best nog een heleboel zijn - horen we als we weer thuis zijn. Geniet er in ieder geval nog van !!

Liefs van Eric en Corry

• 28 Juli 2007 - 19:29

Sas:

Hi Zusje,
    Mooie foto's zeg en erg leuke verhalen. Super dat je dit doet! Hele ervaring denk ik!
    Ik hou je site in de gaten!
    Have fun Krissie!

Veel liefs Saskia

& ilona natuurlijk

• 29 Juli 2007 - 20:19

Marion & Harry:

Het is hier zondagavond 29 juli. We zijn vandaag uit de bergen van Genua vertrokken op weg naar huis. Zitten nu aan het meer van Lugano (Italiaanse zijde natuurlijk). Het is hier zwoel en "genieten" van surrogaat Santana muziek, wat een kolere herrie!!We blijven hier waarschijnlijk een paar dagen en gaan dan verder Duitsland in, we moeten nl nog een paar doosjes Duitse wijn inslaan.
    Voor nu al het beste voor je, en hopelijk laat je spoedig weer wat van je horen.
    Ciao en een dikke zoen van ons beiden!!!