Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

01 Augustus 2007 | Maleisië, Kuala Lumpur

Gister aangekomen in Kuala Lupur. Spullen uitgepakt en daarna naar de twin towers gegaan met z'n allen. Het was al donker dus werden ze verlicht. Het was een heel mooi gezicht. Daarna een lekkere steak gegeten in een steakhouse en daarna naar het hotel gegaan en nog even op bed HBO gekeken.
Vanochtend wezen shoppen en een miumiu tas gekocht. De verkoper wilde 350 Ringit voor hebben wat ongeveer (75 euro is) uiteindelijk heb ik hem voor 13 euro gekocht :D Nog een horloge voor mama gekocht, hoop dat je hem leuk vindt. De dvd-boxen van seizoen 1,2 en 4! van The OC gekocht en nog opzoek gegaan voor wat souvenirs voor m'n vriendinnetjes maar dat is nogal moeilijk en heb al zoveel nep gekocht dat ik bang ben dat als ik gecontroleerd wordt ik veel moet inleveren. Ook heb ik best wel wat geld uitgegeven dus ik denk dat ik verder niet veel souvenirs mee zal nemen.
Straks naar een andere toren om van het uitzicht te genieten en daarna uiteten.
Morgen is de laatste dag in KL en dan gaan we naar Melaka de laatste stop voor Singapore.
Nog een paar nachtjes en dan ben ik weer lekker thuis, heb het nog steeds naar m'n zin maar vind het toch wel lekker om naar huis toe te gaan.

Dikke kus

  • 01 Augustus 2007 - 09:02

    Thomas & Sylvia:

    Heej Kris,

    Jee, je maakt wel wat mee zo op deze reis!
    En afdingen heb je waarschijnlijk van je oma geleerd, die was er ook erg goed in; van 75 naar 13 Euro!
    We zijn echt benieuwd om al je verhalen te horen als je thuis bent. Dit weekend wordt het weer druk, je ouders terug, dan opa en dan jij :D
    Veel plezier nog en een dikke kus!

  • 01 Augustus 2007 - 14:52

    Mike:

    Pas wel op bij de douane met al die (nep) dvd's

  • 01 Augustus 2007 - 15:50

    Marion & Harry:

    Sorry Kris dat we wat laat reageren, maar we waren uit de lucht. Niet te geloven op een camping in Duitsland en geen GPRS laat staan UMTS!! Wat een heilstaat!! In de bergen in Italie gaat het beter.
    Je gelooft het niet maar we zijn weer in NL, even onder Maastricht. Zijn net aangekomen en drinken ons gebruikelijke aankomstbiertje (Moretti, nog uit IT).
    We (je moeder en ik) hebben een heerlijke relaxte vakantie gehad!! Toeval of niet, maar de duifjes koeren boven onze hoofden. Prima, als ze maar niet in mijn bier schijten!! Hier nog even Marion:
    hoi mop,zou je voor Cil kunnen kijken voor iets in zijn vitrinekast(hij heeft van die "sneeuwhuisjes" misschien hebben ze die
    daar ook. Verder niets meenemen hoor, zou zonde zijn als je alles hier weer zou moeten inleveren.Kijk je in Chinatown (singapore) nog even bij de Chinese "apotheker" stalletjes met van alles op sterk water. We kijken uit naar je terugkomst maar genieten nog even van het mooie weer(nu 25gr) en geniet jij ook nog maar. Dikke kus Mama en papa

  • 06 Augustus 2007 - 17:28

    Malou:

    Hoi lieverd,
    Nou ik ben ook weer terug van vakantie:D hoe is het met je?:D zo te zien op de foto's is het GEWELDIG:D jeetje bofkont:) echt cool..Geniet er nog van en ik zie je snel als je terug bent!

    Xxx Dikke kus..Malou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Krista

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 19662

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Afstuderen in Ghana

27 Oktober 2011 - 28 Juli 2012

9 months down under

03 Juli 2009 - 04 Augustus 2009

Denise en Krista in Vietnam

12 Juli 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: