Khao Sok National park en Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Khao Sok National park en Krabi - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Khao Sok National park en Krabi

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

25 Juli 2007 | Thailand, Krabi

Vanochtend zijn we weggegaan uit Khao Sok national park ( tropisch regenwoud). Het was ontzettend mooi maar helaas regende het constant. Gister het park in gegaan samen met twee meisjes uit m'n oude groep en ongeveer 3 uur daar rondgelopen. Op de terugweg kwamen we in een enorme regenbui terecht en zaten onder de bloedzuigers. Gelukkig kwamen we een gids tegen die ze van ons af heeft gehaald. 's avonds samen gegeten en kaartspelletjes gedaan, papa en mama gebelt omdat ik ze toch wel een beetje mis ( de rest natuurlijk ook! ) en om 01.00 gaan slapen.
Om 10.00 vertrokken naar Krabi ( de kust), hier schijnt de zon volop dus ben van plan om lekker een kleurtje te krijgen. Zometeen met z'n allen naar het strand en morgen met een aantal op een boot eilanden bekijken o.a. de eilanden waar een film van James Bond is opgenomen en the beach. Kijk er erg naar uit.
Ga nu lekker bruin bakken op het strand, hoop dat het weer daar ook een beetje lekker is!

Veel liefs en kusjes Krista

Les en Suus ontzettend veel plezier op jullie vakantie en doe alles waar je zin in hebt, dat doe ik ook!

  • 25 Juli 2007 - 06:38

    Thomas & Sylvia:

    Heej Kris,

    Regen in een tropisch regenwoud - ach hoe kan het ook anders? Wel eng lijkt me al die bloedzuigers... Gelukkig dat je die gids tegenkwam. Maar nu lekker warm op het strand.. Weer totaal iets anders !
    Vandaag wordt onze beekloop gemetseld en lijkt het de eerste droge dag te worden. Het wordt hier wel mooi, maar toch met al die regen en kou (gisteren moest ik nog een dikke trui aan en leek het wel herfst)worden we niet erg vrolijk..:-(
    Gelukkig kunnen we meegenieten van jouw reis en dat beurt ons weer op :-)
    Heel veel kusjes !!

  • 26 Juli 2007 - 12:16

    Anine:

    Hey kris

    Ik zie dat je het super naar je zin hebt en dat je al veel leuke dingen hebt gedaan echt leuk joh,
    Toen ik in thailand was toen zijn we ook naar de james bond eilanden geweest is echt mooi daar.leuk ook dat je op olifanten hebt gereden.

    Veel plezier daar nog in thailand en tot lezens.

    Groetjes en xxxjes anine


  • 27 Juli 2007 - 13:10

    Marlijn:

    Hee lieverd,

    Bloedzuigers?? IEL! Dat moet wel ff eng geweest zijn hahha. Het klinkt nog steeds allemaal erg leuk en indrukwekkend wat je daar allemaal ziet en doet. Ben jaloers!
    Ik mis je natuurlijk wel heel erg.. :-(
    Gelukkig ga ik zondag ook lekker op vakantie, kan niet wachten!! Heb er zoveel zin in ook! En ik kom natuurlijk zwart terug. Hoop dat jij idd ook lekker van het zonnetje kan gaan genieten!
    Hoe ist met die boy? Waar komt ie eigenlijk vandaan? haha :-D
    Ik heb je foto's bekeken en die zijn echt wel vet!
    Na onze vakanties hebben we heel veel te bespreken!
    Heel veel plezier nog!

    Heel veel kusjes van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Krista

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 19666

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Afstuderen in Ghana

27 Oktober 2011 - 28 Juli 2012

9 months down under

03 Juli 2009 - 04 Augustus 2009

Denise en Krista in Vietnam

12 Juli 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: