Door naar het volgende jaar! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Door naar het volgende jaar! - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Door naar het volgende jaar!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

25 Juli 2007 | Thailand, Krabi

Even iets heel anders; Heb net even gekeken naar mijn resultaten van school van mijn herkansingen en ik heb er sowieso 1 gehaald dus ik heb nu mijn 30 punten en ga naar het tweede jaar!! Hoef mij nergens meer zorgen over te maken, hoop dat ik die andere herkansing ook gehaald heb! Vanavond maar een feestje vieren.

Dikke kus

• 25 Juli 2007 - 12:46

Marion & Harry:

Hi Kris, zie ook de sms mail van je Marion zojuist. We zijn hartstikke blij voor je (en trost op ook natuurlijk)dat je je nu niet meer zoveel zorgen over je studie hoeft te maken en dat je de rest van de tijd je volledig op je vakantie kunt storten. Geniet er nu maar dubbel van en je weet het: laat je horen als de dingen langs je heen dreigen te gaan. Over ons hoef je je ook geen zorgen te maken, wij hebben natjes en droogjes te over.
    Dikke kus weer van ons...

• 26 Juli 2007 - 08:41

Thomas & Sylvia:

Van harte gefeliciteerd!!!!!!!
    Supergaaf zeg, dit is meer dan een feestje waard !
    Dikke kus XXX 8D

• 26 Juli 2007 - 17:42

Udo & Els:

Hoi Kris, wij zijn ook heel blij voor jou dat je aan je tweede jaar kunt beginnen. Geniet nu maar eens flink van je strandvakantie en de volgende trip naar Maleisie. Dikke kus van ons!

• 27 Juli 2007 - 10:33

Jan En Alie:

Hallo Kris,
    Het feest kan beginnen want jij bent het tweede jaar binnen.Goed gedaan wijffie.
    Wat is dat trouwens een hele leuke foto van die twee kindertjes!
    Veel plezier verder. kus, Jan en Alie

• 27 Juli 2007 - 13:06

Marlijn:

Hee nerd,
    Echt top van je dat je je herkansingen hebt gehaald! Ben heel blij voor je! Nu kan je lekker echt verder gaan genieten van je vakantie!
    Dikke (k)

• 27 Juli 2007 - 13:57

Corry En Eric:

Hoi Kris,
    Hardstukke goed dat het gelukt is. Blijf je tenminste voorlopig nog even in de omgeving wonen. Gezellig !! We nemen er vanavond eentje op !!

Dikke kus van ons

• 28 Juli 2007 - 19:31