Gullivers travel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Gullivers travel - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Gullivers travel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

14 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Vandaag heb ik mijn 'roommate' ontmoet Anne. Ze komt uit Duitsland maar heeft het afgelopen half jaar in Rotterdam gewoond. Samen zijn we bangkok ingegaan en hebben veel dingen gezien o.a. the temple of dawn. We wilden een massage nemen maar we kwamen terecht bij een prostitueetent althans dat leek het dus besloten we om toch maar geen massage te nemen. Zit nu in Gullivers travel met mijn groep. Super leuke mensen, 3 mensen uit Engeland, 3 uit Duitsland, 1 uit Australie, 1 uit Zweden en 1 uit Noorwegen. 's Avonds zijn we met z'n allen uiteten geweest bij een lokaal tentje.
Morgen gaan we nog wat dingen bezoeken in Bangkok en aan het einde van de middag gaan we naar Chiang Mai met de trein. Ga nu eerst mijn 'Quick fuck' drinken, baileys met een of ander thais drankje!
Veel liefs xx

• 15 Juli 2007 - 08:46

Thomas & Sylvia:

Hoi Kris,

Ze te zien heb je het getroffen met je groep. Een leuk internationaal gezelschap. Jammer dat ze geen oudjes zoals wij willen hebben, anders zouden we je zo achteraan reizen ;-)
    Ik hoop dat je veel foto's maakt zodat we later wat kunnen meegenieten.
    Heel veel plezier en kusjes van ons alletwee !

• 15 Juli 2007 - 09:08

Els Poolman S.:

Fijn dat we iets horen. Gisteren was jij nog niet in de "lucht" dus ik twijfelde al aan het adres.Gezellig als die mensen van overal vandaan, al komt het merendeel uit europa!En kijk maar uit met die massages! Maar er zijn vast wel goede tenten te vinden. Veel plezier en een dikke kus!
    Udo en Els

• 15 Juli 2007 - 11:19

Malou:

Hoi lief, gelukkig ben je veilig aan gekomen en gaat het goed met je:)..
    Super veel plezier, en geniet van alle mooie dingen!
    Ik ga morgen op vakantie, dus aankomende 2 weekjes kan ik je niet echt volgen:) haha! Succes..Xxx Knuffels

• 15 Juli 2007 - 12:59

Opa Gerard:

Hoi Krista,

Fijn dat alles zo goed gaat. Je zal wel een cultuurshock ondergaan nu met al die indrukken. Heb je het koninklijke paleis ook al gezien met de olifantenbeelden?
    Succes verder en veel plezier.
    Kusjes.

• 15 Juli 2007 - 13:05

Opa Gerard:

Hoi Krista,

Succes verder en veel plezier.
    Kusjes.

• 15 Juli 2007 - 20:13

Harry & Marion:

Hi mop,
    gezellig dat je zoveel schrijft. en we hopen dat je veel foto's maakt, kunnen wij achteraf ook genieten, ook de gewone dingetjes niet vergeten vast te leggen. Fijn dat je zo'n leuke groep hebt getroffen. Wij zitten inmiddels in IT. We hopen dat je het naar je zin blijft houden en dat je ons veel op de hoogte kunt houden.
    Kusjes van ons!!
    PS niet vergeten je dagboekje bij te houden, dit blijkt altijd achteraf erg belangrijk, Ciao

• 16 Juli 2007 - 09:54

Suus:

Krisje!! Heel veel plezier en leuk dat je een coole groep hebt! Nog lekkere jongens? ;)

Geniet ervan!!! (de reis he;))