Penang en Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Penang en Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Penang en Cameron Highlands

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

31 Juli 2007 | Maleisië, Cameron Highlands

Nadat we uit Krabi vertrokken waren zijn we richting de grens van Maleisie gereden.Het was een lange rit van ongeveer 10 uur. Om 18.00 aangekomen in Penang. Het was een heel saai stadje en we voelden ons er erg ongemakkelijk. 's avonds kip tandoori gegeten bij een India's restaurant, nog wat gedronken en daarna gaan slapen.
Volgende dag om 05.00 wakker geworden want het was tijd voor de moslims om naar de moskee te gaan. Nog even geslapen en om 10.00 een rondleiding gehad van onze gids. Er was niks interessants om te zien en dus 's middags met z'n allen naar een super deluxe 5-sterren hotel gegaan voor een hi-tea. We kregen lekkere sandwiches met zalm en rosbief, scones met jam en room en cakejes en natuurlijk thee. Het was ontzettend lekker en 's avonds zaten we nog vol.
Gister vroeg opgestaan om richting Cameron Highlands te gaan. 's middags daar aangekomen, beetje rondgekeken en lekker gerelaxed.
Vandaag naar de Aardbeienplantage, theeplantage en de vlindertuin geweest. Schorpioenen en een gekko vastgehouden. Net onze spullen ingepakt om richting Kuala Lumpur te gaan. Straks winkelen en nog wat souvenirs kopen voor iedereen. Als je wilt dat ik wat meeneem dan hoor ik het wel.

Veel liefs en kusjes Krista