Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

13 Juli 2007 | Singapore, Singapore

Na precies 12 uur vliegen ben ik veilig aangekomen op Singapore airport. De vlucht is goed verlopen al ben ik wel een beetje brakjes. Al die tijdschriften die ik mee heb genomen had ik beter thuis kunnen laten, had mij in ieder geval een hoop gesjouw gescheeld want heb er in totaal misschien 3 gelezen. Er waren echt wel 100 films, cd's en games dus heb mij die 13 uur prima vermaakt.

Onderweg een hele aardige australische jongen ontmoet, die voor een half jaar in groningen rechten had gestudeerd en nu weer naar huis toe ging. Daar even mee gekletst en toen voelde ik mij al meer op m'n gemak aangezien ik toch nog beetje gespannen was na het afscheid nemen van papa mama en marlijn. Natuurlijk ging er ook weer iets mis, omdat m'n vader met zijn creditcard had betaald wilden ze die creditcard zien maar die had ik natuurlijk niet. Na overleg werd ik omgeroepen en was het verder ok en kon ik boarden.

Net een boarding pass gehaald voor mijn vlucht naar Bangkok en over een uurtje kan ik boarden. Lokale tijd is het nu 06.45 en het is ontzettend warm en benauwd. Was bang dat ik niet zou weten waar ik heen moest maar alles staat hier duidelijk aangegeven dus dat is lekker makkelijk. Als ik in Bangkok aangekomen ben zal ik nog wel een bericht achter laten als ik de kans ervoor krijg. Denk alleen dat ik lekker languit op m'n bed ga liggen. Jullie horen nog van mij!

Veel liefs Krista

  • 13 Juli 2007 - 11:05

    Leslie:

    Liefje! Ben blij dat t goed is gegaan! Heel veel plezier (L)

  • 14 Juli 2007 - 08:42

    Sanne:

    Freddie! Gelukkig ben je goed aangekomen! Ik ga strax ook on vacance, dus ik ga je spannende verhalen allemaal lezen als ik terug ben! Geniet ervan!! (K)

  • 14 Juli 2007 - 11:31

    Cyrelle!:

    Heeel veel plezier lieve schat!! geniet ervan!! Hele dikke kus, en ik hou van je! (L)

  • 14 Juli 2007 - 12:38

    Marion & Harry:

    Hi Kris,
    Hartstikke goed dat je dit doet. Bedankt dat je ons belde vanuit Bangkok. Wij zij inmiddels in zuid-duitsland, gaan zo dadelijk lekkere wijntjes proeven. Hoe bevalt het Thaise eten? Veel plezier op je verdere trektocht.
    Een dikke kus van ons beiden!!

  • 14 Juli 2007 - 14:49

    Thomas & Sylvia:

    Hi Kris,

    Fijn om te horen dat alles goed is. We hopen beide dat je heel veel plezier hebt en we blijven je "volgen".
    Nog 1 weekje werken en wij hebben ook 3 weken vrij, dus hopen op een beetje mooi weer.
    Kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Krista

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 19660

Voorgaande reizen:

04 Januari 2014 - 24 Februari 2014

Afstuderen in Ghana

27 Oktober 2011 - 28 Juli 2012

9 months down under

03 Juli 2009 - 04 Augustus 2009

Denise en Krista in Vietnam

12 Juli 2007 - 13 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: