Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Krista Steeg - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Krista

22 Juli 2007 | Thailand, Bangkok

Gister naar Grand palace geweest met Chloe, Heather en Joel. Was ontzettend groot en indrukwekkend maar na een uurtje hadden we het wel een beetje gezien en zijn we terug gegaan naar Ko san road (winkelstraat) en hebben daar wat gedronken. Aan het einde van de middag mijn nieuwe groep ontmoet; allemaal engelsen maar wel leuke gezellige mensen; 1 getrouwd koppel, een meisje met haar vriend, twee meisjes samen en twee meisjes alleen. 's avonds met z'n allen gegeten en daarna met een aantal wat gedronken in Gullivers travel. Daar nog wat mensen van mijn oude groep ontmoet en afscheid genomen van de mensen die naar huis toe gingen.
Vandaag geluncht bij de subways en zometeen naar een manicure. Aan het einde van de middag gaan we met de nachttrein naar het zuiden van Thailand naar Khao sok national park.
Mis jullie allemaal wel een beetje maar heb het nog steeds erg naar m'n zin, al is het wel ontzettend warm en weinig zon maar daar komt wel verandering in als we naar krabi gaan aan de kust.
Ik heb een aantal foto's geplaatst maar het gaat nogal langzaam dus je kunt beter even kijken op http://krisssta.hyves.nl

Heel veel liefs xxx ( aka triple x zoals ze chloe en heather mij noemen )

• 22 Juli 2007 - 07:56

Thomas & Sylvia:

Heej Kris,

Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt en best wel spannend nu met weer een nieuwe groep. De foto's zijn goed gelukt zeg; leuk om je op een olifant te zien...
    Wij gaan vandaag je opa wegbrengen naar Arnhem voor zijn vakantie aan de Rijn en morgen om 8 uur beginnen ze aan onze tuin.
    Het heeft vanochtend heel vroeg weer geregend maar nu schijnt de zon, dus we treffen het tot nu toe wel.

Nog heel veel plezier en kusjes ;-)

• 22 Juli 2007 - 09:24

Jan En Alie:

Hallo lieve Kris,
    We wilden je al eerder een berichtje sturen, maar wisten je adres niet.Gisteren heeft Harry, Jan gesproken en vandaar dat we nu even wat van ons laten horen.Wat een fantastische reis ben je aan het maken!!!!
    Ook een redelijke "cultuurchoc" lijkt ons.
    Prachtige foto's, vooral die van jou op dat bootje met die twee meloenen.Die hitte maakt een mens wel wat ouder.Geniet van alles en tot de volgende keer.dag dag kusjes Jan en Alie

• 22 Juli 2007 - 09:38

Jan En Alie:

Hoi piepeloi,
    Daar was ik nog even om twee dingentjes recht te zetten.Het is geen cultuur"choc" maar natuurlijk "shock", en het zijn geen meloenen op dat bootje maar kokosnoten bij nader inzien.Heb je die al geproefd? Wat is het allerlekkerste wat je tot nu toe gegeten hebt? nou we horen het wel.

• 22 Juli 2007 - 12:00

Leslie:

liefje ben blij dat t leuk is :D Vet hoor! Ik ga gelukkig woensdag ook weg! Hier is t niks :S Geniet lekker!

Liefs

• 22 Juli 2007 - 14:59

Udo:

Hoi Kris, spannend zeg, vooral dat verhaal van dat slangetje. Hier was tot voor een uur geleden alles heerlijk rustig, maar nu zijn je ouders aangekomen,dus niet die artz, Dus onze hele dag is verpest.
    Groet,

Udo (Els komt van de week weer in de lucht)

PS laat nog wel wat van me horen van de week, gaat toch op kosten van je vader

• 23 Juli 2007 - 13:24

Corry:

Hoi lieve Krista,

Jeetje, wat maak je een hoop mee. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Volgens mij ben je ook al aardig ingeburgerd in de groep en het leven zoals het daar geleefd wordt. Jammer dat de zon niet schijnt, want het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als een bleekscheet terugkomt van deze reis. Wij zijn ons langzamerhand ook aan het voorbereiden op de vakantie. De caravan staat voor de deur en het bed is al bijna opgemaakt. Dat schiet dus lekker op. Grappig dat we allemaal, behalve van jouw belevenissen, ook op de hoogte blijven van die van je familie en vrienden. Groetjes dus aan iedereen.
    Deze week blijven we je belevenissen nog volgen. Daarna niet meer, want we zijn niet van plan om een laptop mee te nemen.
    Er zal dus een hoop te vertellen overblijven.
    Veel plezier !

Liefs van Corry

• 24 Juli 2007 - 20:39

Suus:

Klinkt allemaal super Krisje! Ik denk aan je, maar ga over paar uur zelf ook weg!

(L) tot snel!